lauantai 3. kesäkuuta 2017

K-E-S-Ä-L-O-M-A

Se on loma. Kesäiseltä lomalta tää ei nyt kyllä vaikuta. Eilen kun painoin työmaan oven kiinni mulla oli se sama neonoranssi untuvatakki päällä mikä oli myös - 30 asteen pakkasessakin. Mutta ihan sama. Satakoon mun puolesta vaikka puukkoja tai vanhoja akkoja helmat korvissa, loma se nyt on. Seuraavan kuukauden. Ensimmäinen loma äitiysloman jälkeen. Vakkarityöpaikan hyvä puoli. Täydet lomat! Loma tuli nyt niin tarpeeseen kun olla ja voi. En olis jaksanu enää päivääkään yhtään mitään mihin tarvii aivoja enkä mitään mihin aivoja ei olis edes tarvinnu. En työvuorolistojen vääntämistä enkä jatkuvaa kiirettä. Aijon heittää aivot narikkaan vaikka ei niistä ole kyllä yhtään mitään jäljellä. Mun pää on ollu Off asennossa jo pitkän aikaan. Apina vaan hakkaa lautasia yhteen. Ilman mun maailman parhaimpina tiimi kavereita olisin saanu lähetteen jo muumilaaksoon. Ens syksynä alkaa sitten uudet kuviot eskarilaisten kanssa.  Se onki jännää. Kun oon koko urani ajan vaan pessyt pyllyjä. 



Meillä on ollu jo lähes kuukauden joku pirun sairastelu kierre. Kuumetta, korvatulehdusta ja korvatulehdusta. Se tästä lomasta tekeekin hyvin jännän. Meillä olis 11pv lento Unkariin. Nimenomaan olis. Keskiviikkona on korvanenäkurkku lääkäri joka tsekkaa Hiirulaisen korvat onko ne lento kunnossa vai ei. Voiko jokainen laittaa kädet, sormet ja korvat ristiin ja toivoa parasta? Aamen! Kuume on jo listitty. Tein diagnoosin siitä VAUVAROKKO. 3 päivää kovaa kuumetta ja nyt pientä punaista näppyä keho täynnä. Sen diagnoosin tekoon ei tarvi olla edes lääkäri. Riittää että on Google kotilääkärin ylempi korkeakoulututkinto. Oon niin kypsä tähän sairasteluun. Käärin Hiirulaisen kuplamuoviin. Minä joka en muka pelkää pöpöjä . Olin väärässä. Nyt pelkään. 


Ihanaa kesää kaikille!
 Toivotaan että kohta pärjäisi jo ilman toppatakkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti