perjantai 9. joulukuuta 2016

Tervetuloa!

Istuin kerran töissä nukkarissa ja pläräsin puhelinta kun on niin kamalan vaikea istua vaan paikoillaan, kuunnella kun toiset tuhisee ja itse on ihan täynnä virtaa. Silmiin iski "Hae kaks plussaan bloggajaksi!" Ei se nyt noin sanasta sanaan menny mutta melkein. Aattelin että äh en pääse, turha toivo ajan tuhlausta. Mutta joku sai mut sitten lähettämään sähköpostia ja hakemaan. No tässä mä sit oon. Mä pääsin. Siis toden totta mähän pääsin. Ja se jos mikä on mulle itselle ihan super saavutus. Enhän mä koskaa edes voita mitään paitsi kerran pelikoneesta euron kun ensin olin tuhlannu siihen 20 euroa. Minä mun huonoilla jutuilla pääsin mukaan bloggaus piireihin. Oon aina tykänny kirjottaa ja jos omilla jutuilla jonnekkin pääsee niin kiitos! 

Tässä uuden bloggaus uran alkusanat;

Hei sinä uusi tai vanha lukija. Huikeeta että olet löytänyt tänne blogiini joko vahingossa tai sitten ihan tarkoituksen mukaisesti. Koska blogi löytyy Kaks plussan sivuilta voit olettaa että aiheet eivät käsittele avaruustiedettä eikä moottoriöljyn vaihtoa. Äitiys on tämän blogin ydin sana. Väsymys tulee ihan hyvänä kakkosena. Kolmosena tulee varmaan hulluus. Jos noi kaikki sanat yhdistää niin niistähän tulee väsynyt hullu äiti. Sitä taidan vähän olla. Toivottavasti viihdyt. Jos olet väsynyt,hullu tai äiti voi olla että viihdytkin. Ehkä joskus kirjoitan jonkun jutun mikä juuri sinua kiinnostaa tai sitten en. Ehkä sinua ei kiinnosta. Mutta mistä sitä tietää jos ei seuraa. Seuraa! Anna ruusuja, anna ideoita uusiin postauksiin! 
Pikemmittä puheitta uusilukija tervetuloa! vanhalukija tervetuloa!

Tässä on elämäni suurin Herkku!



Kakkos herkkuna tulee suklaa... 

Mikä on sinun elämäsi suurin Herkku?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti