torstai 22. syyskuuta 2016

Hei meillä nukutaan!

En oo uskaltanu huudella että meillä nykyään nukutaan yöllä. Oon sen verran taikauskoinen hullu että uskon kun tässä nyt rehvastelen meijän hyvällä nukkumisella niin tadaa kohta ei enää nukuttakkaan!  

Hermannin oma nurkkaus joka mun oli ihan pakko tietysti sisustaa asiaan kuuluvalla tavalla. 

Meillä on nukuttu jo kuukauden päivät. Asia hoitu ihan pienellä Hermannin siirrolla olohuoneeseen yksin nukkumaan pimennysverhojen taakse. Koska en oo mikään peukalo keskellä kämmentä nainen niin rakensin Hermannille itse pimennysverho katoksen. Siitä asti kun Hermanni sinne siirrettiin on se heränny öisin ihan maksimissaan 3 kertaa. Yleensä vaan ihan pari tai kerran. Tutti vaan suuhun, kyljen kääntö ja unet jatkuu. 
Tää on ihan uskomatonta että näin pienellä liikkeellä Herkku alko nukkumaan. Jos olisin sen tiennyt olisin laittanu sen suoraan laitokselta omaan rauhaan nukkumaan mutta olin kyynistynyt ja luovuttanu koko asian kanssa niin mietin vaan että sittenhän sitä juostaan oma sänky Hermannin sänky väliä koko yö. Sitten tuli päivä kun Hermannin sänky roudattiin olkkariin. Ja sitä sänkyjen välistä juoksemista ei kuitenkaan käyny vaan hän päätti alkaa nukkumaan hyviä yöunia. Yhden kerran yössä otetaan vielä maitohörpyt. Oon kuitenki jossain sisimmässäni varma ettei se oikeesti tarvis sitä maitoakaan enää. Herra Herkkänahka näköjään oli niin herkkä uninen kaveri että pienikin äitin tai isin kyljenkääntö sai heräämään. Puhumattakaan siitä kun meillä vielä kuorsataan. Kumpi isi vai äiti? Siitä meilläkin kiistellään. Kumpikaan ei myönnä mitään. 

Tässä mun yhden viikon nukkumis saldo. Ei huono! Mutta meillä ollaan jo vaaka asennossa puol 9 aikaan. 

Mäkään en enää oo tikittävä aikapommi kun oon saanu nukkua enemmän. Eikä Hermannikaan sekin on nykyään paljon hyväntuulisempi kun ennen. Multa valuu hiki kun kuuntelen toisten mammojen juttuja kun ne on alkanu siirtämään vauvoja omaan sänkyyn pois perhepedistä ja vierottamaan tissiltä. Tisseistä vierottamisesta mitään en tiedä mutta ihan hullulta se kuitenki kuulostaa. Oon niin onnellinen että meillä ei oo mitään vierottamista mistään. Oon taistellu kivisen tien tän nukkumisen kanssa eikä voi muuta sanoa kun Amen ja Halleluja! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti