perjantai 4. toukokuuta 2018

Kevät burnout

Kevät alkaa olemaan taas siinä pisteessä että mielessä ei pyöri enään mitään muuta kuin loma. Lasketaan päiviä ja viikkoja siihen milloin saa heittää työkengät nurkkaan ja säätää herätyskellon pois lopullisesti päältä. Kun ei enää tarvi joka ilta vääntää eväitä töihin. Tähän aikaan keväästä väsyttää. Päällä painaa koko vuoden hikihatussa painaminen. Tää työvuosi on ollu ihan tarpeeksi raskas kaikkineen sisäilma ym ongelmineen,mutta nyt aletaan kohta olla jo voiton puolella. Kaikilla voimilla laahustan joka päivä töihin. Onneks tykkään mun työstä. Ei tästä tulis muuten yhtään mitään.


En oo pitkään aikaan jaksanu päivittää edes tätä blogia. Aika vaan on kulunut kaikkeen muuhun ja tuntuu ettei mulla ole edes ollu mitään sanottavaa,koska en ole yhtään "mitä meille kuuluu?" postauksien ystävä. Mulla on menossa rankka 12 viikon treeniohjelma jossa onneksi olen jo viikolla 8. Se syö hirveästi aikaa ja energiaa. 5-6 treeniä viikossa alkaa sekin pikku hiljaa ottamaan pannuun kaikkine ruokavalioineen sun muineen. Ruokavalio mulla nyt muutenkin on repsahtanut jo sataviiskyt kertaa väsymyksen takia. Tän tiiviin treeniohjelman takia en oo ehtiny näkemään edes kavereita. Jos jotain suunnitelee yritän suunnitella sen lepopäivälle. Oon hullu näitten treeniohjelmien kanssa kun en voi yhtään joustaa. Just ja just voin vaihtaa jotkut treenipäivät päikseen, mutta mitään en jätä väliin.

Arkipäivät ne vaan sujahtaa ohi ihan hetkessä. Kesäiset valoisat illat on pistänyt mut valvomaan jopa yli yhdeksään. Latasin puhelimeen bookbeatin ja oon niin uppoutunut kirjoihin että sekin on vienyt oman ajansa tältä blogilta. Oon ihan parissa viikossa jo lukenu 3 kirjaa ja koko ajan vaan löytyy lisää hyvää luettavaa. Kyllä mä tästä vielä jossain vaiheessa ryhdistäydyn ihan aktiiviseksi bloggaajaks. Tai sitten en. Kun kesä kunnolla puskee ovista ja ikkunoista voi olla ettei ideoita kirjoittamiseen tule senkään vertaa. Vaikka mä tästä kuinka tykkäänkin.


Hajamielisyydestä ja väsymyksestä kertoo hyvin myös unohdetut nettipankin tunnukset vaikka niitä käyttää joka päivä. Voi nekin näköjään unohtaa ihan yhtäkkiä vaan ja saada koko tilin suljettua. Samoin päiväkodin lomakyselyt palautuvat paripäivää yli niiden detlainin. Ei vaan voi kaikkea muistaa!

Enää 9 viikkoa lomaan.
Tai 8.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti