perjantai 18. maaliskuuta 2016

Minä, Hermanni jo 3kk!

Mä olen Hermanni. Tänään tasan 3kk vuotta tai oikeastaan kuukautta.
3kk neuvolassa ei vielä oo käyny koska aika on peruttu jo kaks kertaa. Se ei kyllä haittaa koska oon kuullu villiä huhua että siellä saa piikin kinkkuun. Mutta äiti osaa kyllä kertoa strategiset mitat.



                                                                Pään ympärys: ISO
                                                                Paino: PALJON
                                                                Pituus: alle metrin. 


Osaan kääntyä mahalta selälleen mutta en selältä mahalleen ja sekös mua alkaa hermostuttaa silloin mä huudan. Mulla on jo super vahva niska ja kannattelen sitä näin.
Haluaisin myös kovasti nousta jo istumaan. Pää punasena yritän ja yritän mutta ylös en pääse silloinkin mä huudan. Omistan kolme leukaa koska mulle maistuu niin hyvin ruoka. Kun mulla on kova nälkä mä huudan. Ollaan äitin kanssa maisteltu jo ihan pikkusen uusia makuja esim mangoa,luumua,päärynää,bataattia ja mun ykkös suosikkia perunaa. Uudet maut saa mut nauramaan ja heiluttamaan käsiä vimmatusti. Oon hyvä syömään mulle maistuu oikeestaan ihan kaikki vaikka koiran karvat. Kun mua väsyttää silloin mä huudan. Silloin mä huudan ihan extra lujaa. Mä oon kova huutamaan. Äiti on onkin antanu mulle lempinimen Mr.Sunshine! Äiti on välillä sen näkönen että sen pää räjähtää. Olis vaan ihan relax! Tässä kuvassa mä huudan niin että ikenet vilkkuu.
Osaan mä hymyilläkkin aina silloin tällöin. Tässä siitä elävä todiste....

Oon alottanu jo pari harrastustakin. Joogan ja uinnin. Rakastan vettä ja uimista. Vaahtokylpy on ehdottomasti mun suosikki juttu. Joogassa osaan vääntää itteni jo nukkuva banaani asentoon. Isi sano että se jooga on sellasta homojen hommaa.

Uimari.


Nukkuva Banaani. 

Ikenet on ikävästi jo alkanu kutittamaan sen takia multa 
valuu kuola kun vesikauhuselta koiralta. 
Haluaisin pistää suuhun esim tän paidan.
Mun tärkein ja rakkain lelu on Leena lehmä, Senkin mä haluaisin syödä. 

Ja tässä viimisessä kuvassa mä vaan yritän pidättää
pierua! 




Voisin vaan todeta että mun elämä on aika herkkua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti